PARRISES

Powered by Wikiloc

Itinerari

Parrises

Sortim del Centre de Visitants per la vorera en direcció a la carretera vella, que resseguirem un kilòmetre fins travessar el barranc de Xalamera a l’esquerra per pujar en direcció al Mas de la Jepa. Continuem pujant la sendera antiga dels Trellasos, fins engaltar la pista 200 metres fins al Coll d’en Guixar, on tombarem a l’esquerra en direcció a les Parrises, amb les seves vistes.

Començarem la baixada pels Faixons, el Barranc de Meixet, fins arribar a la Font del Gargori i seguidament tornem per la pista del GR171, tornant pel cementiri fins a Prat de Comte.

Punts d'Interès

de la Tossa

Fitxa tècnica

Parrises

Des de l’Aparcament Centre de Visitants del PN dels Ports fins a Prat de Comte.

Perfil de l’itinerari:

L’Ajuntament de Prat de Comte es va acollir al programa de subvencions ORDRE TES/184/2019, de 10 d’octubre, per la qual s’aproven les bases reguladores de les subvencions als espais naturals de Catalunya, als hàbitats i espècies, en el marc del Programa de desenvolupament rural de Catalunya 2014-2020 (operacions 04.04.01 i 07.01.01).

L’Ajuntament de Prat de Comte va presentar un projecte per conservar, gestionar i millorar els espais naturals de Catalunya d’una manera compatible amb el desenvolupament i la utilització dels seus recursos.

L’objectiu d’aquesta subvenció era condicionar, restaurar i millorar el patrimoni i els valors naturals, i recuperar el patrimoni natural de les poblacions i paisatges, inclosos els aspectes socioeconòmics i la sensibilització ecològica.